LEEM’S MEDIA KIT

Mijn naam is Mascha Ekkel, van huis uit HR Manager en sinds 2014 oprichter en eigenaar van LEEM.
In oktober 2015 lanceerde ik het concept LEEM WONEN. Dé Blogazine voor Luxueus, Exclusief En Mooi Wonen.
Op dit online woonplatform komen mijn passie voor wonen en liefde voor schrijven op professionele wijze bij elkaar.

Met LEEM WONEN bied ik een ‘online catwalk’ aan o.a. topdesigners, luxueuze woonwinkels en exclusieve labels.
Omdat ik het heerlijk vind anderen in de spotlights te zetten en omdat zij gezien mogen worden!
Op deze inspirerende plek kunnen zij hun werk laten zien en kan de lezer hier optimaal van genieten.

Ik houd van klasse en vakmanschap. Daarom streef ik met mijn blogs een hoge kwaliteit na.
Een woonblog is natuurlijk heerlijk om te lezen. Maar het is meer dan een verhaal alleen;
het is ook online marketing en daarom onderdeel van een bedrijfsvoering.
LEEM ADVIES, een van mijn andere concepten, helpt de woonbranche beter te presteren
aan de hand van online marketing advies, content management, analyse en begeleiding.

Interesse? Check dan deze media kit!

Blogtour Gelderland tuinen Paleis het Loo Mini Cabrio Ontwerpgeheimen

ONDERWERPEN

 

  • Interieur
  • Exterieur
  • Shoppen & Hotspots
    – City Trips, Hotels & Vakantieadresjes
    – Blogtours
    – Restaurants & Beachclubs
    – Woonwinkels & Showrooms
  • Ontspanning & Beleving
    – Kunst
    – Audio Design
  • Events & Beurzen

O.A. OP DE CATWALK

 

  • Marcel Wolterinck
  • Remy Meijers
  • Het Arsenaal
  • Noort Interieur
  • ETC Expo
  • Brand van Egmond
  • The Jane Antwerpen
  • Hotel New York Rotterdam
  • Maison & Objet
  • Salone del Mobile
  • Tefaf Maastricht

STATISTIEKEN

 

  • LEEM WONEN is in oktober 2015 gelanceerd
  • Bereik 2016: ruim 3.500.000 lezers
  • 45% UB’s, 70%V / 30%M, 25-65 jaar
  • 70%NL / 20% BE / 10% rest EUR en USA
  • 8400 Facebook volgers, 150.000 bereik/mnd
  • 1040 Pinterest volgers, 450.000 bereik/mnd
  • 490 Twitter volgers, 6.000 bereik/mnd
  • 1280 Instagram volgers, 22.000 bereik/mnd
  • 73.500 UB’s Blog (site), 12.000 bereik/mnd
  • LEEM WONEN is partner van en schrijft voor magazines The Art of Living en Belafonte

LEEM ADVIES ALS ONLINE MEDIA PARTNER

LEEM ADVIES is in te huren als Online Media Partner. Hiermee begeleid ik professionals in de woonbranche op het gebied van (online) marketing. Ik maak marketingplannen, contentplanningen, geef op maat in-house trainingen, consults en presentaties op het gebied van (online) marketing voor toepassing op je eigen kanalen. Daarnaast kun je natuurlijk ook gebruik maken van het platform, de doelgroep(en) en het bereik van LEEM WONEN.

Na een oriënterend intakegesprek en een quick scan maken we (= jij en ik) een arrangement waarbij we specifiek dié componenten opnemen, waar jij behoefte aan hebt. Opdrachtgevers ervaren dit partnership als verrassend nuttig, efficiënt en waardevol.

INTERESSE? KLIK OP DE BUTTON ONDERIN VOOR MIJN CONTACTGEGEVENS!


BLOGS & ADVERTORIALS

 

LEEM WONEN beschrijft op een persoonlijke wijze, en vanuit eigen intrinsieke motivatie, jouw projecten en/of producten. Omdat ik die zelf mooi vind, kan het niet anders dan een mooi verhaal worden!

Prijs va. € 450,- excl. BTW en bereik*.

REVIEWS

 

Aan de hand van een review breng ik je showroom, woonwinkel of beurspresentatie onder de aandacht. Uiteraard bezoek ik de locatie, waardoor ik als het ware de lezer ‘meeneem’ in mijn persoonlijke beleving.
Prijs va. € 500,- excl. BTW en bereik*.

INTERVIEWS

 

Ter introductie op LEEM WONEN adviseer ik altijd een interview. Zo maakt de lezer op een leuke manier kennis en kun jij je verhaal goed vertellen. Ik bereid de vragen voor en we komen een geschikte locatie overeen.
Prijs va. € 500,- excl. BTW en bereik*.
Metamorfose jaren '30 woning Boxxis Architecten zijvleugel
Noort Interieur Noordwijk
Exclusief Interview met interieur architect Remy Meijers

NIEUWSBRIEF

 

Onder een selecte groep lezers kun je in de Nieuwsbrief van LEEM WONEN iets belangrijks vermelden, al dan niet met beeld of een link naar je site. Bijvoorbeeld de (her)opening van je showroom, een boeklancering of een nieuw product of project.
Prijs ca. € 250,- excl. BTW.

SPONSORED POSTS

 

Breng je bedrijf, product of event kort maar krachtig onder de aandacht op LEEM WONEN aan de hand van een sponsored post op Facebook, Twitter of Instagram en maak gebruik van een groot bereik alsmede een specifieke doelgroep!
Prijs ca. € 45,- excl. BTW en bereik*.

PINTEREST

 

Inmiddels halen bedrijven opdrachten vanuit promotie op Pinterest; een sterk social media kanaal! Laat een bord op de pagina van LEEM WONEN plaatsen met een ‘start upload’ van 250 foto’s en geniet van het grote bereik en de doelgroep!
Prijs ca. € 350,- excl. BTW en bereik*.
LEEMs Nieuwsbrief - Zomer Special 2016
LEEM Wonen Bas Meeuws Oogenlust
Pinterest Pagina LEEM Wonen

ADVERTEREN IN ANDERE MEDIA

 

LEEM WONEN is partner van luxe woon- en lifestyle magazines The Art of Living en Excellent Wonen & Leven. Voor hen schrijf ik regelmatig reviews en woon- en lifestylegerelateerde artikelen. Daarmee biedt LEEM jou extra offline en online mogelijkheden! Prijzen n.t.b.

ADVERTEREN OP HOMEPAGE

 

Aangezien de site van LEEM WONEN goed wordt bezocht, is het effectief om hier te adverteren. Dat kan met een pakkende foto in de header, met je logo in de ‘catwalk slider’ of met jouw bedrijfsevent in de ‘event slider’. Prijs ca. € 150,- per maand excl. BTW en bereik*.

FOTOGRAFIE / VIDEO

 

Net als schrijven is fotograferen ook een vak. Indien gewenst maak ik gebruik van professionele fotografen om mijn teksten met een zo hoog mogelijke kwaliteit beeldmateriaal te ondersteunen. Beschik jij al over goed beeld van je projecten of producten? Prijzen op aanvraag.

Excellent Wonen & Leven
ETC_Logo_zwart
Blogtour Gelderland Nilson Beds 9 Ontwerpgeheimen

ACTIES EN AANBIEDINGEN

 

LEEM WONEN presenteert op zeer stijlvolle wijze acties of aanbiedingen. Een speciale slider op de homepage geeft aan welke acties en aanbiedingen er allemaal zijn en deze linken door naar de speciale Lezersaanbiedingen-pagina op de site. Via deze pagina kunnen lezers het artikel rechtstreeks bestellen (al dan niet via een direct link naar jouw site of bestelpagina) of bijvoorbeeld een formulier invullen die automatisch bij LEEM WONEN terecht komt.

Met zogenaamde ‘call to action buttons’ wordt de lezer uitgenodigd voor verdere informatie of daadwerkelijke aankoop. Uiteraard breng ik deze acties en aanbiedingen op de diverse social media kanalen onder de aandacht. Prijs ca. € 125,- excl. BTW en bereik*.

Dune Blue aanbieding ZEMi

*BEREIK

 

Vanzelfsprekend wil je de juiste doelgroep bereiken. LEEM WONEN maakt voor te publiceren artikelen gebruik van Facebook doelgroepbepaling.
Dat bereik belast ik door met € 10,- per 1.000 lezers.

Ook het bereik op de Pinterest Pagina of op de homepage van LEEM wonen wordt, naast de normale advertentiekosten, als zodanig doorbelast.