AW21 - banner Cover

LEEM WONEN MAGAZINE AW21

– ONLINE PRESENCE – 

Welkom op het LEEM WONEN Magazine – Hét Business Bulletin voor de interieur- en kunstbranche – met als
thema Online Presence. Met een aantal partijen bespraken we wat online presence voor hen betekent.
Voor ondernemers en bedrijven is online presence een geweldige kans om – tegen relatief lage kosten – potentiële klanten en samenwerkingspartners te bereiken. Met een combinatie van interactieve websites, gerichte posities
in zoekmachines, e-commerce en eigen social mediakanalen kunnen we verbinding maken. Maar hoe doe je dat?
En waar leg je de focus? Lees er alles over in deze gloednieuwe editie! 


De banner is dit keer ontworpen door kunstenaar Lenie van den Bulk. Haar schilderijen beschikken over
een eigen beeldtaal. Haar gedachte achter dit ontwerp is, kort samengevat, dat online presence onze leefwereld
vergroot en effect heeft op onze individuele ontwikkeling en beleving. We creëren onze nieuwe werkelijkheid.
Ons eigen verhaal. Zoals kunst dat ook doet. Veel meer verhalen vind je al scrollend door alle topics.
We wensen je heel veel leesplezier!

INTERIEUR

AW21 - Interieur - DE JUUL Interior Design

DE JUUL INTERIOR DESIGN ONTWERPT LUXE SLAAPKAMER COLLECTIE

AW21 - Interieur - Tablez

TABLEZ OVER HOOGWAARDIG MAATWERK

AW21 - Interieur - SieMatic

SIEMATIC NEDERLAND OVER ONLINE PRESENCE

AW21 - Interieur - Hadex

DE ALLERNIEUWSTE ONTWIKKELINGEN BIJ HADEX

AW21 - Interieur - Brand van Egmond

BRAND VAN EGMOND OVER DE ONLINE WERELD

AW21 - Interieur - The Home Factory

THE HOME FACTORY REALISEERT ROYALE DROOMWONINGEN IN OUDE FABRIEK TE UTRECHT

BUSINESS

AW21 - Business - Digitalisering

DIGITALISERING IN DE MEUBELINDUSTRIE

AW21 - Business - Online Presence

JE KLANT BEREIKEN IN EEN SNEL VERANDERENDE WERELD

AW21 - Business - Merkbeleving

MERKSTRATEGIE NIEUWE STIJL

KUNST

CENTER PIECES;
3 KUNSTENAARS OVER
ONLINE PRESENCE

AW21 - Center Pieces - Lieske Stieger-Brouwers
AW21 - Center Pieces - Margot van Leeuwen
AW21 - Center Pieces - Meta Jaarsma

CENTER PIECES;
3 KUNSTENAARS OVER
ONLINE PRESENCE

slide 1
slide 1
slide 1
Blue Iris

CHECK OUT THE NEW ART CATALOGUE

Planet Nightsky

CHECK OUT THE NEW ART CATALOGUE

Circolori

CHECK OUT THE NEW ART CATALOGUE

AW21 - Kunst - Studio Des Arts

In samenwerking met Dutch Luxury Design presenteren we in onze Studio Des Arts in het historische plaatsje Buren (Gld) unieke
kunst- & design objecten. Ieder kwartaal tonen we weer nieuw werk aan de hand van onze expositie ‘Concours Des Arts’.

Wil je ook jouw objecten via ons presenteren aan een gericht publiek? Het thema van de volgende expo is ‘Nieuw’. Tot eind 2021 laten we (Delfts)Blauw zien.
Stuur een mail naar info@leemwonen.nl en vraag naar de mogelijkheden!

INVESTEREN IN KUNST;
GENIETEN VAN HET OBJECT
EN VAN HET RENDEMENT!

AW21 - Kunst - Investeren in kunst
AW21 - art catalogue - Circolori

Ben je interieurontwerper en wil je kunst- en/of design objecten toepassen bij jouw opdrachtgevers? Wij ondersteunen je graag aan de hand van ons Art Trade Program!

Wij zien graag dat interieurontwerpers unieke objecten voorstellen aan hun opdrachtgevers, omdat – net als bij met een maatwerk interieur – een uniek object, zorgvuldig gekozen, de identiteit van de liefhebber weerspiegelt. Van selecteren en private shopping tot logistiek (ook in het buitenland!) en verzekeren. Stuur een mailtje voor meer info naar info@leemwonen.nl.

EVENTS

AW21 - banner imm cologne online

IMM COLOGNE GAAT VOOR EEN DYNAMISCHE START VAN HET NIEUWE JAAR!  Let op: imm cologne is uitgesteld tot 2023. 

AW21 - Events - Masterclasses

MASTERCLASSES

Via de Academy van Associates Des Arts kun je verschillende Masterclasses volgen. Daarin worden precies díe waardevolle wetenswaardigheden en methoden geboden om je business doelstellingen te realiseren. Klik de button voor meer info en voor deelnemen. 

AW21 - Events - Dinner Des Arts

DINNER DES ARTS

Regelmatig organiseren wij een zogenaamde Dinner Des Arts. Doelstelling van deze Dinners is om met een selecte groep professionals onder het genot van een heerlijke maaltijd met elkaar te spreken over Business Ontwikkeling. Deelname uitsluitend op uitnodiging.

AW21 - Events - Associates On Board

ASSOCIATES ON BOARD

In juni 2022 hopen we met onze Associates en nieuwe relaties uit te varen met een prachtig zeiljacht vanuit de Jachthaven Enkhuizen. Stap je ook on board?
Maak contact met het water én met nieuwe relaties! Klik voor meer informatie en deelnemen op de button! 

AW21 - Events - Concours Des Arts

CONCOURS DES ARTS

Art Agency Dutch Luxury Design organiseert ieder kwartaal de zogenaamde Concours Des Arts; een wisselende expositie van unieke kunst- & design objecten, gemaakt door toonaangevende kunstenaars en productontwerpers. Klik voor info en exposeren op de button!

UPCOMING: LEEM WONEN MAGAZINE SS22
– CONSUMER CONSCIOUSNESS – 

AW21 - banner SS22 online

Nu de wereld volatieler is geworden, is het belangrijk dat bedrijven reageren op veranderend consumentengedrag. Bedrijven met een hoog consumentenbewustzijn of –gerichtheid zijn beter afgestemd op de behoeften van de consument en wendbaarder ten aanzien van klantbehoeften en marktverstoringen. Bedrijven gebruiken doorgaans verschillende strategieën om dichter bij de consument te komen, zoals bijvoorbeeld klantgerichtheid. Deze strategieën leiden echter niet allemaal naar een goede consumentgerichte- of -bewuste organisatie.

Wij geloven in een holistische aanpak, waarbij de consument centraal wordt gesteld.
Volgens ons heeft een consumentengerichte- en -bewuste organisatie:

1) beschikking over en inzicht in consumentengegevens, 2) een online en fysiek platform om nieuwe inzichten te creëren en te delen, en 3) inzicht in geleerde lessen zodat deze kunnen worden teruggekoppeld naar zowel het platform
als naar je eigen organisatie.

Hoe speel jij in op het gedrag van de consument? En hoe wendbaar ben je eigenlijk écht als het gaat om klantbehoeften of marktverstoringen? Stel jij de consument centraal in termen van je bedrijfsstrategieën en wat is daarbij jouw visie?
Deel het met ons in de volgende editie!

PUBLICEREN

Het LEEM WONEN Magazine heeft als doel om interior designers, kunstenaars, product ontwerpers en branche gerelateerde bedrijven de aandacht te geven die ze verdienen. We doen dit door samen met hen stijlvolle redactionele content te creëren en dit bij het juiste publiek onder de aandacht te brengen, zowel in print als online.
Wil je ook publiceren en/of jouw verhaal vertellen in het LEEM WONEN Magazine? Een mooi artikel op basis van een interview, gerelateerd aan het betreffende thema? Of jouw interieurproject uitgelicht? In print, online of allebei? Klik voor meer info en de Mediakit op de button!

PRINT VERSIE BEKIJKEN

AW21 - Cover def jpeg

ABONNEE WORDEN

Neem nú een abonnement op het LEEM WONEN Magazine – Hét Business Bulletin voor de interieur- & kunstbranche – en verwen jezelf 2 x per jaar met een flinke dosis interieur, kunst en interessante business gerelateerde verhalen van vakgenoten!

  • Elke editie een nieuw thema
  • Inclusief Art Catalogue
  • Inclusief online lezen
  • Inclusief 1 x een Magazine cadeau voor een dierbare

Voor maar € 25,- per jaar heb je een uniek en stijlvol Magazine in huis. Eenvoudig opzegbaar.
Let op: deze is niet in winkels verkrijgbaar! 

AW21 - BvE pin online
AW21 - RBC pin online
AW21 - Wave pin online