
LEEM WONEN MAGAZINE SS22
– CONSUMER CONSCIOUSNESS –
Welkom op het LEEM WONEN Magazine – Hét Business Bulletin voor de interieur- en kunstbranche – met als
thema Consumer Consciousness. De wereld is volatieler geworden, en dus is het belangrijk dat bedrijven reageren op veranderend consumentengedrag. Bedrijven gebruiken doorgaans verschillende strategieën om dichter bij de consument te komen, maar die leiden niet allemaal naar een goede consumentgerichte- of -bewuste organisatie.
In deze editie laten wij enkele ondernemers vertellen over hoe zij inspelen op het gedrag van de consument en hoe wendbaar ze eigenlijk écht zijn als het gaat om klantbehoeften of marktverstoringen. Stellen zij de consument centraal in termen van bedrijfsstrategieën en wat is daarbij hun visie? Lees er alles over in deze gloednieuwe editie!
Voor de cover werkten we samen met het toonaangevende, Italiaanse stoffenhuis Rubelli. Hun nieuwe collectie is geïnspireerd op de natuur. Dat wil zeggen: de schoonheid van de natuur, ons vermogen om daarvan te genieten
en onze verantwoordelijkheid om die zo goed mogelijk te beschermen. In de vier elementen waarop deze collectie
is gebaseerd – te weten de patronen, de texturen, de outdoor stoffen en de maatwerk stoffen – staat de
zo mooie natuur waarin wij allen leven, direct of indirect, centraal. We wensen je heel veel leesplezier!
INTERIEUR & EXTERIEUR
BUSINESS
HOTSPOTS & EVENTS
KUNST
UPCOMING: LEEM WONEN MAGAZINE AW22
– SOCIAL ENGAGEMENT –
Social media is niet meer weg te denken uit onze zakelijke communicatie.
Je bereikt met het plaatsen van een post nu eenmaal sneller meer mensen
dan met het uitdelen van een folder. Maar doe je daadwerkelijk ook iets
met dat bereik? Social Engagement gaat een stap verder dan bereik en heeft alles te maken
met interactie. Interactie kan een volger namelijk omzetten in een klant
of zelfs ambassadeur van jouw merk. Engagement zorgt er ook voor
dat het algoritme jouw post sneller oppikt en dat deze door nog meer mensen
wordt gezien. Kortom: Social Engagement is van cruciaal belang
in jouw social media strategie en dus voor de ontwikkeling van je business!
PUBLICEREN
Het LEEM WONEN Magazine heeft als doel om interior designers, kunstenaars, product ontwerpers en branche gerelateerde bedrijven de aandacht te geven die ze verdienen. We doen dit door samen met hen stijlvolle redactionele content te creëren en dit bij het juiste publiek onder de aandacht te brengen, zowel in print als online.
Wil je ook publiceren en/of jouw verhaal vertellen in het LEEM WONEN Magazine? Een mooi artikel op basis van een interview, gerelateerd aan het betreffende thema? Of jouw interieurproject uitgelicht? In print, online of allebei? Klik voor meer info en de Mediakit op de button!
ABONNEE WORDEN
Neem nú een abonnement op het LEEM WONEN Magazine – Hét Business Bulletin voor de interieur- & kunstbranche – en verwen jezelf 2 x per jaar met een flinke dosis interieur, kunst en interessante business gerelateerde verhalen van professionals!
- Elke editie een nieuw thema
- Inclusief verzendkosten
- Inclusief online lezen
- Inclusief 1 x een Magazine cadeau voor een dierbare
Voor maar € 25,- per jaar heb je een uniek en stijlvol Magazine in huis. Eenvoudig opzegbaar.
Let op: deze is niet in winkels verkrijgbaar!